En la primera fase vaig dur a terme el que he proposat al pla següent:
FASE1: CONCRECIÓ DE LA PROPOSTA D’ACTUACIÓ.
A partir de reunions amb el psicopedagog del gabinet, amb el rol de tutor del pràcticum hem concretar el tema en funció de les necessitats del centre.
Objectius:
■ Concretar segons les necessitats del centre el tema i la proposta d’actuació del pràcticum.
■ Valorar un benefici mutu entre el gabinet –alumnes i l’estudiant de pràctiques.
■ Concretar el pla de treball marcant els objectius, tasques, temporització
Les activitats van ser:
Les activitats van ser:
1. Reunions amb el psicopedagog per a concretar el tema, les possibles tasques a desenvolupar en funció de les necessitats del centre.
2. Reunió amb la resta de l’equip de professionals que treballen al gabinet del Diego Mercado.
3. Elaborar una primera proposta d’actuació en funció de les possibilitats sobre l’horari dels alumnes.
4. Elaboració del preprojecte del pràcticum.
L'avaluació:
1. Nivell de benefici que pot aportar el preprojecte al centre. El centre m'aporta un enriquiment personal i professional. Poder veure altres maneres d'actuar amplia el camp de l'aprenentatge. Pel que fa al que jo puc aportar és una altra manera de veure als joves , des d'un entorn diferents com és del que jo provinc (docència en un INS)
2. Grau de col·laboració en horaris per facilitar les tasques del pràcticum i de coordinació amb el tutor del centre. Els horaris s'han adaptat en funció de les possibilitats tant meves com del centre.
3. Nivell d’acceptació del centre del pràcticum que es realitzarà. Com ja he anat dient , des del primer moment l'acceptació va ser molt bona, tan pel que fa pel director-tutor en Diego Mercado, com pela altres professionals que ja he anat tractant: la Jana, en Toni i el Gerard
L'avaluació:
1. Nivell de benefici que pot aportar el preprojecte al centre. El centre m'aporta un enriquiment personal i professional. Poder veure altres maneres d'actuar amplia el camp de l'aprenentatge. Pel que fa al que jo puc aportar és una altra manera de veure als joves , des d'un entorn diferents com és del que jo provinc (docència en un INS)
2. Grau de col·laboració en horaris per facilitar les tasques del pràcticum i de coordinació amb el tutor del centre. Els horaris s'han adaptat en funció de les possibilitats tant meves com del centre.
3. Nivell d’acceptació del centre del pràcticum que es realitzarà. Com ja he anat dient , des del primer moment l'acceptació va ser molt bona, tan pel que fa pel director-tutor en Diego Mercado, com pela altres professionals que ja he anat tractant: la Jana, en Toni i el Gerard
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada