dilluns, 18 de juny del 2012

Compte enrere: UN, DOS, TRES... i llicenciatura!!!






Després d’aquests quatre anys, d’una intensitat extrema, em queda dir que:

-          He aprés molt i el més important , que tot el que he aprés ho puc aplicar a la meva tasca com a docent.

-           He conegut molt gent a la UOC, però algunes d’aquestes persones  no només les he conegut sinó que ens hem fet amigues. Això demostra que les distàncies no són tant importants.

-          He passat moments durs , però he tingut sort de trobar a consultors que amb unes paraules van saber animar-me.

M’agradaria poder treballar del que he aprés, exercint com a psicopedagoga.  Mentre no ho pugui portar a terme, aplicaré el que he aprés amb els meus alumnes.

Finalment un dels somnis d’ha fet realitat. El meu fill gran acaba igual que jo. Ell serà l’última promoció de llicenciats en comunicació audiovisual de la UBA. Felicitats !!!

El que un es proposa ho aconsegueix!!!!

Gràcies a tots els que heu estat fent-me costat, escoltant cada dia la paraula UOC, gràcies per la vostra comprensió. Vosaltres sabeu l’esforç que he hagut de realitzar per seguir en totes les activitats que he fet i tirar endavant. Encara em queden ganes de descobrir nous horitzons...

UN, DOS, TRES i .... llestos!!!!

GUARDARÉ TOTS ELS APRENENTATGES, ELS RECORDS, ... TOT DINS D’UNA CAPSA BEN MACA I L’ANIRÉ FENT GRAN, BEN GRAN!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada