dilluns, 14 de maig del 2012

quadre resum dels test passats als dos subjectes: A i B


 
El quadre que presento està quasi bé finalitzada, en es pot veure els diferents test que he passat als dos joves.  (*EL podeu veure finalitzat a l'entrada del pla d'orientació. )

A més he posat els ling on podeu trobar informació.
Hi ha alguns tests que encara em queda fer-ne la valoració. La informació que m'aporten la considero important , doncs em dona moltes dades per poder anar elaborant el pal individualitzat dels dos joves.

Espero que us faci servei també a tots els seguidors.

 ****Discupeu, però el quadre canvia de format i porto dies intentant arreglar-ho. Finalment el que es permet veure "millor" el contingut és el que us presento. Sapigueu que estic mirant de solucionar-ho, però mentres penso que pot ser interessant  i potser útil per alguns dels seguidors/-es.

 
GRAELLA  DE REGISTRE ( TEST I RESULTATS)                
PRACTICUMII D’ORENTIACIÓ LABORAL-FORMATIVA

TEST
ADREÇA INTERNET/ BIBLIOGRAFIA
QUÈ ENS
 APORTA/
PER A
QUÈ 
SERVEIX
(de forma general)
RESULTAT
DEL TEST A i B
QUÈ ENS APORTA PER ELS JOVES A I B
ORIENTA’T

Informació sobre quines són les
 seves aptituds
Perfil de A: li ha sortit A-O / O_A
A=artístic. Es mou pels sentiments i la imaginació. Demostren interès per les activitats creatives .Valoren el contacte amb els altres.
O=Convencional. Són persones ordenades, sistemàtiques , perseverants.


Perfil d’B  li  ha sortit R-S / S-R
R= Realista. Ambient ofici. Interès per els pràctiques., maquinària, etc. Li agrada mecànica.
També interès per la natura (li agrada el camp)
S= Social. Tipus social. Mostra desig d’ajudar als altres.




A:Ens aporta dades per acabar de definir el què vol escollir. Li agraden dues sortides: la socio-sanitària i la d’estètica i perruqueria.









B: Ens aporta informació sobre el seu perfil. I a més hem observat que l’encerta. Li agrada la part de mecànica.

Test CAE · Cuestionario de afrontamiento del estrés

Capacitat per 
 afrontar l’estrès.
FSP=Focalització de
la solució del procés


AFN= autofocalització negativa


REP= Reevaluació positiva


EEA= Expressió emocional oberta


EVT  = Evitació


BAS= Búsqueda de recolçament social


RLG= REligió


Resultats:

FSP 17


AFN  6


REP 14


EEA 7


EVT 11

BAS 18

RLG 2


Resultats

FSP 13


AFN 13


REP 14


EEA 11


EVT 7

BAS 8

RLG 4


Procés de valoració

Test d’autoestima
.
Puntuación entre 0 y 10
Tu atuoestima es bastante baja. Piensa que al sentirte de esta manera estás creándote un efecto de derrota que no te ayudará a conseguir tus metas. Recuerda esta cita: "Tu puedes
 ser lo que quieras, solo hay un obstáculo, tú mismo.
Puntuación entre 10 y 22
Tu autoestima normal. No te crees un dios pero tienes suficiente confianza en ti.
Puntuación entre 22 y 30
Tu autoestima es buena. Crees plenamente en ti y en tu trabajo, y esto te da mucha fuerza. No cambies


“La autoestima
 es el sentimiento valorativo de
 nuestro ser,
 de nuestra
 manera
 de ser,
 de quienes 
somos nosotros,
 del conjunto
 de rasgos

 corporales,
 mentales y espirituales que configuran 
nuestra personalidad.”
Resultats:
 Puntuació 18

Autoestima normal



















Resultats:
Puntuació: 21

Autoestima normal

Una autoestima bona, que s’ha de mantenir per tal de poder seguir els estudis. Primer acabar l’ESO i després continuar CFCM  A, estaria al llinda mig de l’autoestima normal. Tot un èxit pensant que era una noia que fa dos cursos , volia deixar la ESO.



 B, estaria més a prop de la mitjana alta
Per tant ell té plena confiança en ell mateix.

 “Cuestionario de evaluación de
 la autoestima para alumnos de enseñanza secundaria” tret  de la pàg.d’ORIENTARED.

Conèixer
 l’autoestima en concret separa
 l'autoestima 

Física (F)
General (G)
emocional (E)

intel·lectual-acadèmica (I)

Autocrítica(A)

Resultats:

F = 8
G=17
E=9
I= 6
A=6


Resultats:
F=
G=
E=
I=
A=
Tipus d’ autoestima
.Física:

.General:

.Intel·lectual-acadèmica:

.emocional:

.autocrítica:




Test  de  personalitat: de caràcter.
és un test que no té un valor
 diagnòstic però sí ens pots aportar orientació
Conèixer el
 caràcter propi
 de cada un d’ell.
Resultats: puntuació 5
Caràcter fort


Resultats: Puntuació 9
Termino medio
El més important per tu és la sinceritat. Manca de diplomàcia.

“Tu actitud normal es la de intentar lograr el término medio entre la claridad absoluta y las formas, las buenas maneras. En caso de necesitar convencer a una persona de algo siempre escucharás con la máxima atención los sus argumentos...”
Segons els dos joves els ha encertat les seves característiques.
Test AFA  autoconcepte.

Musitu, G. ,García F., Gutierrez,M. (1997) AFA:
autoconcepto forma A. Madrid.TEA.
Medir 
 l’autoconcepte.
des de 5 punts 
de vista 
diferents

A=acadèmic
S=social
E= emocional
F=familiar
T=total


PD_ puntuació

PC_percentil. Normal 99
Resultats:
   PD /  PC 
A 19    30 *
S 13    99
E  22    80/90
F  15    99
T   69    97

Resultats:

   PD /  PC

A 24   80
S  13   99
E  19   60
F  17   99
T  73   99
 A, té en total un autoconcepte normal, però si l'analitzem per àmbits trobem que el més baix és el que correspon a l'acadèmic. Per tal aquesta dada és molt important. Cadrà tenir-la en compte per continuar incidint a nivell familiar i des del gabinet per quan faci un CF no decaiguin els ànims.

B, té l'indicador més baix en emocional. De fet 
des del gabinet sempre s'ha dit que ell va tenir un bloqueig emocional. Aquest seria doncs un aspecte a trebellar.
Test d’interessos
 professionals
    Coneixer quins 
són els seus
 interessos professionals.                                                      

Resultats d’A

Música i dança?


Resultat de B

Comerç?

No els tindré en compte, no els ha sortit el que ells realment volen fer.

De positiu en valoro que els ha fet pensar en el que ells realment volen fer el dia de demà.
Test  factor G CATTELL

“El objetivo
 de los tests 
de factor g 
de Cattell es 
 medir las 
habilidades
 fluidas,
 mediante  tareas
 no verbales, 
que eliminen 
la influencia
 de las
 habilidades cristalizadas
 (fluidez verbal 
o aprendizajes adquiridos). 
Los subtests
 ponen en juego operaciones cognitivas de identificación,  semejanzas perceptivas,
seriación, clasificación, 
matrices y comparaciones.
 Las saturaciones
 en factor g son elevadas,
alrededor de 0,90.”
 (prova passada per l’EAP a l’INS)
Resultat d’A: 76











Prova passada per Teresa M.
Resultat de B: 90
Es va realitzar per tal de saber si s’havia de fer un Dictamen.   La seva autonomia fa que no entri en el perfil. Però cal tenir en compte el CI bastant baix a l’hora d’escollir un CFGM

El seu CI surt quasi dins la normalitat.
El que ens demostra que a més de voluntat té la capacitat per a poder seguir els estudis de CFGM
RESS
TEST d'autoestima
 de Rosenberg
http://sicolog.
com/?a=1669

http://espectroautista

.info/tests/emotividad/
bienestar-emocional/RSES#B0
entre 25 i 35 entra dins del perfil "Normal"
Puntuació
22















puntuació
28
Està una mica baixa, de fet si ho comparem amb els altres test que he anat passant veiem que és real, i per tant cal incidir de forma continuada.
per evitar l'abandonament dels estudis quan les notes no vagin bé.


En general, amb el test de RESS podem veure que la seva autoestima entra dins de la normalitat





















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada