dissabte, 26 de maig del 2012

Un cop arriba el final


Com em sento un cop he arribat al punt final?
 Ho vull compartir amb vosaltres, seguidors del blog.

Em resta tornar al centre per que tinc alguns dels llibres que en Diego em va facilitar per la part teòrica. Evidentment els he de tornar. Però a més he quedat amb els professionals per anar a acabar d’observar alguns aspectes que em van cridar l’atenció. Per exemple, m’agradaria saber com han evolucionat els casos que vaig observar, i com no hi ha temps per poder comprovar-ho i incloure-ho al blog, ho deixo per més endavant, quan amb la tranquil·litat d’haver aconseguit arribar a bon port després de tota la travessia, que serà curiós poder fer-ne la comparació del com d’abans, al com d’ara.

També he quedat amb el Diego i en Gerard que quan passin test com el Wisc m’avisaran per tal de poder conèixer el seu funcionament.

Sembla repetitiu, però vull tornar a expressar el com em sento¸la barreja d’emocions es barregen. Emoció  i molta alegria per arribar al final. Un final de pràctiques que conclou amb una pressa de decisions d’un final d’ESO, i un final  de carrera , de psicopedagogia. 

En Diego, en Gerard ha estat els que han guiat la trajectòria, el camí del pràcticum II. En Joan Carles, el Toni i la Jana, l’han acompanyat. Tots ells ha facilitat aquest aprenentatge, fent que el camí no fos costerut, i a més han fet que fos molt curt, massa!!!

 De tots he aprés, i amb tots he compartir experiències que no vull oblidar.

 Els protagonistes han estat els joves i tots els altres nens i nenes que he van passant pel Gabinet i que he tingut la sort de conèixer encara que fos una mica. Els  nens i els joves ens ensenyen també molt. De vegades he anat al gabinet, i mentre caminava cap el centre, he pogut arribar a dir-me a mi mateixa que he tingut i tinc molta sort. Em dedico a una tasca que m’agrada amb bogeria, he pogut aprendre com es treballa des d’un centre privat, i he pogut observar la “gran diversitat” de nens i de joves que van al gabinet. Pensar que tots som iguals quan pots veure que hi ha tantes NEE diferents, tants entorns familiars complicats, et porta a valorar amb molta més força el que tens. I aquest aspecte per mi ha estat important. 

Valorar amb positiu tot el que tenim. I que de cada persona podem aprendre per que cada persona , sigui més o menys hàbil, té unes capacitats que cal potenciar i valorar.

Gràcies companys de camí!!!!, us notaré a faltar!!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada