Us he parlat de
la meva primera sessió amb els dos joves
de 4t, però no us he explicat encara res d’ells. Ja vaig comentar que el primer
va ser familiaritzar-me amb el centre. Durant unes quantes sessions vaig anar
mirar l’anamnesi de cada subjecte que he d’observar i també dels dos joves que
a més d’observar, em dedicaré a orientar.
Avui us faig un
resum de les amansis els dos joves:
Subjecte A ( noia ) R.R.
Noia de 16 anys ,
que presenta dificultats en els aprenentatges.
Actualment està
realitzant-se una valoració a l’INS des de l’EAP, per veure si amb el pas de la ESO a Cicles
formatius li cal un dictamen. EL contacte amb l’escola és per trimestre. S’han
fet dues reunions per poder intercanviar dades significatives.
En aquest cas és
significatiu l’entorn familiar. La mare es va morir d’una llarga malaltia quan
ella feia 1r d’ESO. Li va costar molt superar aquesta pèrdua. EL pare treballa
moltes hores i costa molt que s’impliqui i apareix en les reunions. És un fet
que es repeteix també a l’INS. R.R, és a dir A, té una germana més gran que actualment busca
feina. No va acabar la ESO. També tenia dificultats d’aprenentatge.
Actualment A, cursa 4t d’ESO, per tant es troba en una fase
on ha de prendre desicions importants. Està en un grup d’adaptació
curricular. I compateix classe amb el subjecte B
Subjecte B (Noi) J.G.
B, és un noi de
16 anys , també és el petit de la família. En aquest cas és una família
nombrosa
Dos germans de 22
( noia) i 19 (noi) anys que estan
estudiant cicles formatius i per tan viuen a casa amb els pares.
B, Té una discapacitat
del 33 % que ha de valorar aquest any. Té dificultats per seguir la ESO, tot i
que des de que està al grup d’adaptació
curricular les seves notes han millorat.
La mare és la que s’implica més en l’educació
del fill. I assisteix sempre a les reunions –sessions del centre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada