dilluns, 2 d’abril del 2012

Anamnesi dels dos joves A-B


Us he parlat de la meva primera sessió  amb els dos joves de 4t, però no us he explicat encara res d’ells. Ja vaig comentar que el primer va ser familiaritzar-me amb el centre. Durant unes quantes sessions vaig anar mirar l’anamnesi de cada subjecte que he d’observar i també dels dos joves que a més d’observar, em dedicaré a orientar.

Avui us faig un resum de les amansis els dos joves:

Subjecte A ( noia ) R.R. 
Noia de 16 anys , que presenta dificultats en els aprenentatges.
Actualment està realitzant-se una valoració a l’INS des de l’EAP,  per veure si amb el pas de la ESO a Cicles formatius li cal un dictamen. EL contacte amb l’escola és per trimestre. S’han fet dues reunions per poder intercanviar dades significatives.
En aquest cas és significatiu  l’entorn familiar.  La mare es va morir d’una llarga malaltia quan ella feia 1r d’ESO. Li va costar molt superar aquesta pèrdua. EL pare treballa moltes hores i costa molt que s’impliqui i apareix en les reunions. És un fet que es repeteix també a l’INS. R.R, és a dir A,  té una germana més gran que actualment busca feina. No va acabar la ESO. També tenia dificultats d’aprenentatge.
Actualment A,  cursa 4t d’ESO, per tant es troba en una fase on ha de prendre desicions importants. Està en un grup d’adaptació curricular.  I compateix classe amb el subjecte B

Subjecte B  (Noi) J.G.
B, és un noi de 16 anys , també és el petit de la família. En aquest cas és una família nombrosa
Dos germans de 22 ( noia) i 19 (noi) anys que  estan estudiant cicles formatius i per tan viuen a casa amb els pares.
B, Té una discapacitat del 33 % que ha de valorar aquest any. Té dificultats per seguir la ESO, tot i que  des de que està al grup d’adaptació curricular les seves notes han millorat.
 La mare és la que s’implica més en l’educació del fill. I assisteix sempre a les reunions –sessions del centre.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada